Omlett on hea klassikaline roog, mida kodus valmistada. Seda head lemmikut saab põnevamaks muuta lisades erinevaid koostisosi.  Meie lemmik on kindlasti tervisliku spinatiga, aga miks mitte ka lisada teisi köögivilju.

Palju on räägitud spinati kasulikkusest ning salatites on see üks enim kasutatud komponent. Kui enamike juur- ja köögiviljade keetmisel nende kasulikud omadused vähenevad, siis spinatil toimub kõik vastupidi. Spinati kuumutamisel selle tervislikud omadused suurenevad,  lisaks on spinat hea magneesiumi allikas.

Samuti on mundades palju kasulikke aineid,mida meie organism vajab.

SOBIB HÄSTI JÄRGMIST TÜÜPI TOITUMISVIISIDE PUHUL:

  1. Tasakaalustatud dieet
  2. Vähendatud süsivesikud

Uuri välja Sulle sobilik  dieedi tüüp geenitesti FiguraGen Weightiga abiga.

Vaja läheb:omlett-spinat

  • veerand hakitud sibulat (keskmine suurus)
  • 2 muna
  • veerand klaasi piima
  • peotäis spinatilehti
  • maitsestamiseks soola ja pipart

Valmistamine:

  1. Klopi lahti munad, lisa piim ning maitsesta soola ja pipraga.
  2. Kuumuta pann, lisa hakitud sibul ning spinat. Küpseta kuni spinat omandab tumedama roheka värvuse ning muutub pehmeks.
  3. Lisa spinati ja sibulate juurde munasegu. Küpseta kuni segu on küpsenud.

Toiteväärtus: 

Kogu kalorsus: 236 kcal

  • Valgud: 21g
  • Süsivesikud: 10g
  • Rasvad: 9.9g
  • Küllastunud rasvad: 3g

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
Share →

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

15 + eleven =

Print
Close