Chia seemned on pisikesed hallikad seemned, mis on pärit Lõuna-Ameerikast. Nendes leidub palju erinevaid vajalikke toitaineid. Mineraalainetest on esindatud kaltsium, kaaliummagneesium, fosfor ja tsink, lisaks  veel vitamiinid B3, B1, B2. Seemnete kalorsus on madal ja peaaegu enamik neis leiduvatest süsivesikutest moodustavad kiudained.

Chia seemned jogurtiga

Chia Puding

Lisaks sellele on ka seemnete valguline sisaldus kõrge. See aitab vähendada ülesöömist ja  pidevat vajadust näksida.

Head katsetamist!

SOBIB HÄSTI JÄRGMIST TÜÜPI TOITUMISVIISIDE PUHUL:

  1. Vähendatud rasvasisaldusega dieet

Uuri välja Sulle sobilik  dieedi tüüp geenitesti FiguraGen Weight abiga.

Chia pudingu valmistamiseks läheb vaja :

  • 0,75- 1 klaas maitsestamata jogurtit või sojapiima
  • 2 spl seemneid
  • 0.5 tl pruuni suhkrut
  • 1 tl kaneeli
  • peotäis mustikaid (võivad olla ka külmunud)

Valmistamine:

  1. Aseta kaussi jogurt või sojapiim. Lisa chia seemned, pruun suhkur ja kaneel.
  2. Kata ning aseta ööseks külmikusse. Kui aega napib võib panna külmkappi ka tunniks.
  3. Enne sööma asumist lisa mustikad. Soovi korral ka teisi marju või puuvilju.

 

Toiteväärtus (1 portsjon):

Kogu kalorsus: 290 kcal

  • Valgud: 2.7 g
  • Süsivesikud: 65g
  • Rasvad: 2.8g
  • Küllastunud rasvad: 0g

 

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
Share →

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

seven + three =

Print
Close